seeegdagen.

Har varit segare än segast idag. Inte haft nånting att göra direkt...gillar inte det egentligen. Men ibland så finns det absolut ingenting att göra! Gårdagen vart riktigt lyckad, älskar att Linda och Janna var här...Karlstads utbud visade vad dom gick för, och jag är nöjd! Koriander är nog det bästa utestället för tillfället (men jag saknar Ankan lite faktiskt...) och nu känner jag att jag bara babblar på...är ganska trött men jag orkar inte gå och borsta tänderna, dilemma. Hade SåSkaDetLåta-kväll hos Madde idag med, vår fredagssysselsättning. höhö Blev sedan en kväll full av Youtube-klipp, vårt liv är verkligen innehållsrikt. Men kul har vi! Janna och Linda tipsade ju om riktigt bra youtube-klipp dessutom så vi fick en hel del att titta på...och nu hittade jag den här! Bland dom bättre asså! HAHAHAHA skrattar så jag dör!



Det här är verkligen en av dom absolut bästa! HAHAHAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0