Sommarplåga 2010?

Dags för det årliga Sommarplågeinlägget. Vi har ju förr hittat plågor som för oss gått hett på stereon...så som Elov & Beny - Singel o Sökande, Dj Tune feat. Orremannen - Bag In Da Box, Tramsgänget - Dunkadunkalåten, Promoe - Svennebanan, Addeboy VS Cliff - Beep my Beep och många många fler.

Och nu är det dags för år 2010's  enligt mig tippade sommarhits. 

Sommarens champagnesprutarlåt? DJ Hångel - Dolce Joe (Japp, det är ju den som spelas till serien "Sandhamn", kan int eavgöra om jag gillar den eller inte...haha)



Sommarens danska? Rasmus Seebach - Natteravn (Enligt mig själv riktigt bra faktiskt, jag gíllar att vi börjar lyssna på mer o mer skandinavisk musik...alltså mer norska o danska toner. Personlig favorit.)



Sommarens Eurovision? Moldaviens bidrag: Sun Stroke Project & Olia Tira -  Run Away (Linda som tipsade om denna, vi gillar saxofonsticket mitt i...riktigt bra! Synd att jag totaldissat Eurovision iår...hade säkert funnits många potentiella låtar där...)



Sommarens Gaga? Lady Gaga - Alejandro (En lugn låt är ju inte heller fel...)



Sommarens Guetta? David Guetta, Fergie, Chris Willis, LMFAO - No gettin' over (Ja, eftersom han släpper en massa nytt hela tiden så tog jag bara en...kommer ju bli en hit hur man än vänder det. Och den här växer faaen för varje gång man lyssnar på den!)



Sommarens grymmaste? Kobojsarna - La Perla (Jag vet inte hur dom gör i Norge riktigt...men jag tror att alla norrmän som ska ta studenten varje år pimpar deras egna bussar..som vi gör våra egna flak, men liiiite värre och liiiiite dyrare. De använder sig iallafall av mycket svensk musik till deras sk "studentsång 2010" och den här är Norges Russesang 2010, grymt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0