Tre B:na.

BRUN, BLOND och BLÅÖGD. Det är mitt mål för i sommar.

Så jag har redan börjat sola som bara den. Det är liksom prio ett för mig just nu. haha Älskar att vara brun...för ja, man ser ju så mkt bättre ut när man har fått lite färg. Men i sommar, då ska jag vara KNALLbrun, brunare än nånsin.


lägg märke till shortsen...(blöj-toagolvet-bulgarien 2007)

Och så håller jag på att genomgå blekning av håret med. Med blondsprejjet som inte säljs överallt. Gudomligt underbart att jag hittade det här i Kstad. Har gjort två behandlingar, 2 to go!



Och så var det ögonen kvar då, funderar på att köpa ett par nya linser... Men jag vet inte vilken färg. Är inne på riktigt knallblå eller bara addera lite skimmer i mina egna blå ögon?

Freshlook Colorblends True Sapphire Utan StyrkaFreshlook Colors Sapphire Blue Utan StyrkaFreshlook Radiance Moonlight Utan Styrka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0